Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Inside Business Portal Specialist (Slovak/Czech + other CEE language)

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Tasks and responsibilities of an Inside Business Portal specialist: - 1st line support to our clients - Working in an international team to support our clients worldwide - Solving the clients support questions and are willing to go the extra mile - You will assist clients in detecting technical and functional issues with channel related services and will use your extensive experience and knowledge to diagnose, prioritize, advise and resolve technical and functional problems. - You will set-up clients on the new channel and related services and take responsibility and coordinate the end-to-end administrative process. - You maintain contact with clients and/or stakeholders and keep them informed about the progress of their request. - You will identify and bring forward suggestions to minimalize the number of support requests (e.g. new features to add to the product). - You will suggest and propose manual process improvements or elimination of manual process steps. - You will be responsible for missing data investigation to complete the open clients´ cases successfully. - You will assist internal colleagues (on a global level) to process the data obtained via different channels within internal software to assure that all the necessary data is gathered, registered and processed correctly. Other benefits - Working for international and stable financial institution - Young and dynamic team that will help you learn - Possibilities for further growth (career prospects) in different roles within the team REQUIREMENTS: Education in Business administration is an advantage Language skills English - advanced or Slovak - advanced or Czech - advanced or Hungarian - advanced or Polish - advanced or Romanian - advanced or Russian - advanced or Ukrainian - advanced or Bulgarian - advanced Required experience The position is suitable for a fresh graduate Yes Personality requirements and skills - You are fluent in English + Slovak/Czech and Bulgarian/Polish/Russian/Ukrainian/Romanian/Hungarian - Experience in client service function - You have excellent client service skills (Patience; Attentiveness; Clear Communication Skills; Ability to Use "Positive Language") - You have excellent administrative skills (and experience with MS Office application Word and Excel). - You are flexible, accurate, result-oriented and a team player with a positive drive and you go for the joint result. - You feel comfortable in a fast changing environment. You are willing to learn every day in a continuous moving global environment with high expectations of service. - You are stress-resistant and are able to exude calmness, for example, when incidents occur.
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • ACEMA Credit Czech, a.s.
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • ...
Zveřejněno: 22. dubna
  • Žižkov, Praha
  • ABEWY s.r.o.
  • 24 500 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 22. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Holešovice, Praha
  • CAPTUS s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
Zveřejněno: 21. dubna
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 18. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 17. dubna
  • Říčany, Praha-východ
  • Eppendorf Czech & Slovakia s.r.o.
  • 47 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 4. srpna
  • Brno
  • City taxi plus s.r.o.
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
  • Brno
  • Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna…
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
  • Hradec Králové
  • FORCORP GROUP spol. s r.o.
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
  • Jinonice, Praha
  • SWEET DELIGHT a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., SPGroup a.s., 21 Consult Group s.r.o., Martin Schneider, ManpowerGroup s.r.o., Skip Pay s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Věra Pietrasová, Companies.cz s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA realitní kancelář, ENERGON Consulting a.s., Česká pošta, s.p., ProfesKontakt, s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., ACEMA Credit Czech, a.s., ABEWY s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., Ubbe s. r. o., Twisto payments a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, CentralWork s.r.o., PPL CZ s.r.o., CAPTUS s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., CALPRA s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Směnárník / Směnárnice, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Data Scientist, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Staré Město, Praha 1 - Nové Město, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 5 - Zbraslav, Praha 5 - Smíchov, Praha 3 - Žižkov, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 5 - Radlice, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 7 - Holešovice, Praha 10 - Strašnice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Michle, Praha 8 - Karlín, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 7 - Troja, Praha 10 - Uhříněves

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Vše o ukončení dohody o provedení práce

Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby určité. Nechybí ani pracovní smlouva ke stažení.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.

Vše, co musíte znát o sick day

Vše, co musíte znát o sick day

Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.

benefit business data den IT náplň práce Office pec práce role software specialist stres list náplň PR proces

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena