Práce: HR specialista/administrátor

lokalita: Praha zadavatel: Work Service Czech s.r.o. Odpovědět na inzerát

Pro velkou mezinárodní společnost hledáme vhodné kandidáty na pozici HR specialista/administrátor

Nástup: prosinec, leden

Náplň práce:

  • Administrativní podpora HR oddělení
  • Zajištění veškeré administrativy spojené s nástupem nového zaměstnance či ukončením pracovního poměru
  • Zpracování interních podkladů – reporty, statistiky
  • Analyzování dat

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Znalost anglického jazyka nutností (arabština – výhodou)
  • Zkušenosti z HR – výhodou
  • Znalost práce na PC na dobré úrovni
  • Komunikativnost, odpovědnost a spolehlivost

Nabízíme:

  • spolupráci v silné mezinárodní společnosti
  • práce na HPP
  • motivující finanční ohodnocení
  • pracovní poměr do března 2017 s možností prodloužení na dobu neurčitou

V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

Work Service Czech s.r.o.

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Kontaktní osoba

Veronika Suková

Telefon

601311311

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×