Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Specialist - up to 1 300€ - Relocation to Prague

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Relocation to PRAGUE (relocation package) – up to 1 300 €/month – suitable for graduates Are you interested in HR? Are you fluent in English and GERMAN or FRENCH or ITALIAN or SPANISH? You have great opportunity to work for an amazing INTERNATIONAL COMPANY - if you would like to kick start your career in HR, this is the place to be!!! Responsibilities - Dealing with wide range of HR related tasks on daily bases - communication with employees across Europe, to accommodate their queries via phone or email - Support employees´ life cycle (from onboarding to termination) - Provide support to employees in various HR related topics such as leaves, compensations, transfers - Maintain HR related data updated at all times using our internal system (processing of contracts, absence management, transfers and terminating employees´ paperwork etc. ) - Gather and analyze data with useful HR metrics - Participate in audits - Invent and support continuous improvement within HR processes Due to the diversity of responsibilities of the role, the ideal candidate will be a competent and resourceful individual with a passion for HR, as we´re seeking talent and motivation. REQUIREMENTS: - Fluency in English and German/French/Italian/Spanish - Bachelor´s degree - Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess - Be flexible with hours and have proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you - Experience with HR related task would be nice to have, but MOTIVATION is essential for us BENEFITS: - 5 weeks of paid holiday - Competitive salary - Benefits and employees discounts - Life insurance - Contribution towards pension insurance - Relocation package - Continues education - Unlimited period contract - Working in an international environment - Teambuilding activities
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Nové Město, Praha
  • Ministerstvo práce a sociálních věcí
  • 30 780 – 45 420 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Masáže na pracovišti
Zveřejněno: 11. dubna
  • Čenkovice
  • ATLAS REAL, s.r.o.
  • od 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
  • Bakov nad Jizerou
  • U R K služby s.r.o. "v likvidaci"
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
  • Litovel
  • FORCORP GROUP spol. s r.o.
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
  • Brno
  • COMFORT ENERGY s.r.o. v likvidaci
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu
  • Havlíčkův Brod
  • Martin Kufr
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Lagerris a.s., Coweo Technologies s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., GastroAgency s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., STOCK Plzeň-Božkov s.r.o., Česká pošta, s.p., LESS MESS STORAGE s.r.o., Trenkwalder a.s., Crocogarden z.s., Talentinno s.r.o., Správa služeb hlavního města Prahy, mBlue Czech, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, K2 moto s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Obchodní manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 1 - Nové Město, Praha 2 - Vinohrady, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Jinonice, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Braník

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Jak se zbavit stresu z práce, než vás přemůže

Jak se zbavit stresu z práce, než vás přemůže

Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby určité. Nechybí ani pracovní smlouva ke stažení.

absence audit benefit data email EU HR IT management náplň práce onboarding pec práce Prague role SOU specialist system teambuilding employee limit list náplň PR proces talent

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena