Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR SPECIALIST - Prestigious company

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Are you passionate about the value HR can bring to the business? Then it’s time we start a conversation. This role will provide HR support, tools and strategies that optimize our people productivity, retention and processes. Successful candidates have held positions in customer service or HR area and/or have an interest in working in HR area. You will interact with HR Business Partners, HR Service Owners, operations managers as well as most levels of leadership throughout the company. Responsibilities: - Perform various functions within each discipline of the Human Resources department - Perform data look up as well as data entry in various HR administration systems - take care of advisory and HR administrative transactional activities in the areas of payroll, contracts, personnel documentation etc. - Assemble personnel and benefits files and maintain filing as needed - Work with site HR support staff & management to improve our existing new employee onboarding program - Preparing and contributing to reports, briefings correspondence and presentations on program planning and evaluation - Provide feedback for process improvements Apply for this exciting position to support an HR team of a multinational company! REQUIREMENTS: Requirements: - Pursing a degree in Human Resources Management or relevant experience from HR area - Proficient in Microsoft Office products - Previous experience with client management systems is an advantage, experience with HR systems (i.e. Peoplesoft) and applicant tracking systems preferred - Comfortable working in a fast-paced environment; - Able to handle multiple projects at the same time - Fluency in English language - Cultural sensitivity is a must - High level of professionalism - Understanding of confidentiality BENEFITS: Benefits: - 5 weeks of holidays - Meal vouchers - Every day use of foreign languages - Possibility to develop your skills within a multinatioal company
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Nové Město, Praha
  • Ministerstvo práce a sociálních věcí
  • 30 780 – 45 420 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Masáže na pracovišti
Zveřejněno: 18. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Crocogarden z.s., Talentinno s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Správa služeb hlavního města Prahy, mBlue Czech, s.r.o., Lagerris a.s., Ministerstvo práce a sociálních věcí, K2 moto s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., GastroAgency s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., STOCK Plzeň-Božkov s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., Trenkwalder a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Obchodní manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Libuš, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Braník, Praha 2 - Vinohrady, Praha 7 - Holešovice, Praha 5 - Jinonice, Praha 1 - Staré Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Práce v zahraničí je velkou výzvou, s námi vše zvládnete hladce. Rozhodli jste se odjet do zahraničí na zkušenou - získat zahraniční pracovní zkušenost, která v životopise bude moc dobře vypadat, zlepšit své jazykové znalosti, rozvíjet své schopnosti, poznat nová místa a nové přátele, porozumět nové kultuře? Ať je již vaše motivace jakákoliv, nepřehlédněte nabídky práce, které pro vás v zahraničí máme. Aby vše proběhlo hladce, přinášíme vám odpovědi na vaše otázky, jak si najít práci v zahraničí, a to i bez znalosti jazyka, jak najít práci v zahraničí s ubytováním, jak najít práci v zahraničí pro páry a mnohem více. Nabídka práce v zahraničí je pro vás připravena na našich stránkách.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Co vše lze měnit v pracovní smlouvě a jak na zkrácený úvazek

Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis od zaměstnavatele

Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Applicant Tracking System benefit business data den HR ISO IT leadership management manager Microsoft Microsoft Office Most náplň práce Office onboarding partner pec práce role SOU specialist strategie system employee human resource human resources list náplň PR proces profi program report tip

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena