Práce: HR / PAYROLL SPECIALIST - up to 36 000 CZK

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o. Odpovědět na inzerát

Desire to work as a part of an INTERNATIONAL company as a PAYROLL ASSISTANT within HUMAN RESOURCE department?

Here we are with your new job that will boost your career!

In your new job, your responsibilities will be:

  • Timely and accurate processing of assigned employee payroll checks
  • Provide training as needed
  • Research and reconcile payroll error reports
  • Process journal entries and reconcile to the general ledger
  • Month end close duties
  • Maintain payroll reports
  • Reconcile payroll related accounts
  • Regular reporting
  • Enter employee information in the system and maintain employee files

REQUIREMENTS:

  • Previous work experience in payroll / accounting / HR /administration
  • Fluent English skills (any other language is an advantage)
  • Very good command of MS Office (especially Excel)
  • Experience with SAP is a plus, not must
  • Good sense of humor and friendly attitude! No joke! :)

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba

Pindrochová Věra

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×