Práce: Hr General Services

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o. Odpovědět na inzerát

Previous experience in HR / Payroll / Customer Service / Finance ? Fluent in ENGLISH? Interested in working in an INTERNATIONAL environment?

Apply NOW!

Your main responsibilities will be:

  • Processing HR transactions (absences, bonuses, onboarding, payroll, process migration etc.)
  • Administer standardized functions
  • Coordinating and administering specific HR process (employee benefit programs, employee relations, leaves of absence, joining and leaving, personal details changes etc.)
  • Solve employee´s queries
  • Responsible for analysis, tasks and documentation
  • Raising issues with the Team Lead, suggesting solutions
  • Participate in projects

REQUIREMENTS:

  • Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, or related field
  • Fluent English
  • Previous experience in HR, Payroll, Customer Service or Finance
  • Advanced command of MS Excel
  • Excellent communication skills (verbal, written)

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba

Pindrochová Věra

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×