Práce: H3931: Nákupčí

lokalita: Hradec Králové zadavatel: Personal Consult s.r.o. Odpovědět na inzerát

Požadavky:
SŠ technického směru, komunikativní znalost AJ, praxe v oboru nákupu nebo obchodu s hutními materiály podmínkou, znalost nákupních procesů, dobrá znalost MS Office, ŘP sk. „B“

Popis:

  • Realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů – strojírenství
  • Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek
  • Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení
  • Orientace v příslušné oborové legislativě
  • Manipulace s interním skladovým systémem, elektronickým objednávkovým systémem
  • Vedení účetních podkladů z realizovaných dodávek zboží.
  • Poskytování kompletní poradenské činnosti a účast na pravidelných jednáních s vedením firmy

Nabídka:
Zajímavá práce ve velké strojírenské společnosti, finanční ohodnocení dle praxe a znalostí, dodatková dovolená, zaměstnanecké benefity (příspěvek na závodní stravování, mobil a další), pružná pracovní doba, zaměstnanecký poměr na dobu neurčitou, jazykové kurzy, další firemní vzdělávání

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Hradec Králové

Firma

Personal Consult s.r.o.

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Délka prac. poměru

na dobu neurčitou

Kontaktní osoba

Alena Lhotáková

Telefon

777 136 052

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×