- Praha
- SPeady trans s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Do našeho mladého kolektivu na pobočku v Praze 2 hledáme na pozici Office assistant v rozsahu 3–4 hodiny denně. Pokud si Vás vybereme, stanete se pevným bodem pro kolegy i vedení společnosti. Budete mít důvěru, a budete kompetentní ke komunikaci se zákazníky.Náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené administrativní práce
- zadávání dat do interních systémů
- zpracování příchozí a odchozí pošty
- péče o klienty v době obchodních schůzek
- telefonická, e-mailová i osobní komunikace s klienty
Požadujeme:
- VŠ nebo SŠ vzdělání (vhodné pro studenty, maminky na MD)
- komunikativnost, organizační a prezentační dovednosti,
- pečlivost, zodpovědný přístup, loajálnost
- zdravý selský rozum a iniciativu
- schopnost pracovat samostatně, udržovat pořádek a přehled
- znalost AJ, RJ vítáme
- znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni
- časovou flexibilitu – plánování směn denně PO -PÁ na 3–4 hodiny denně dle potřeby kanceláře (cca 10–14 hod.)
Nabízíme:
- zajímavou administrativní práci na DPP
- nástup ihned
- možnost získání praxe v oblasti chodu pobočky společnosti
- mzdu 100 Kč/hod
Simply Office s.r.o. je dynamicky se rozvíjející společnost. Zabýváme se především prodejem ready made s.r.o., zakládáním s.r.o. na míru klientovi a poskytujeme sídla společnostem – včetně služeb virtuální kanceláře. Od vstupu naší společnosti na trh v roce 2012 jsme zjednodušili začátek podnikání velkému množství našich klientů a v současné době jsme v České republice na špičce tohoto oboru.
V případě, že Vás nabídka zaujala, pošlete prosím Váš strukturovaný životopis na uvedený e-mail a nezapomeňte uvést telefonní kontakt. Pouze vybrané kandidáty budeme kontaktovat.
Zasláním Vašeho CV souhlasíte se zpracováním a použitím poskytnutých osobních dat společnosti Simply Office s.r.o. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.