- Hradec Králové
- SIMPLY5 s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
• vyřizování příchozích a/nebo odchozích hovorů klientů- řešení požadavků klientů
- nabídka a prodej dalších produktů
- vyřizování objednávek
- administrativní činnosti
Požadavky:
- Komunikativní, příjemného projevu
- Čeština – rodilý mluvčí (případně slovenština)
- Ochota pracovat na směny
- Základní znalost práce na PC
- Odolnost vůči stresu
Nabídka:
- zajímavá a různorodá práce
- nejlepší zaškolení v oboru
- příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
- soutěže o věcné ceny
- benefity – stravenky, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance
- možnost práce na hlavní pracovní poměr i brigádu (DoPP, DPČ)
- pracovní doba: možnost pracovat na 2 směny, pouze na ranní nebo odpolední nebo noční směnu, zkrácený úvazek – vše dohodou
- finanční ohodnocení: cca 75,–Kč/hod. + 10,–Kč bonus při plnění úkolů