Brigáda: ASISTENT/KA HR s Aj, 30 hod/týden, 100 Kč/hod

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o.

Tato nabídka již není aktuální.

Podívejte se na aktuální nabídky:

Umíte jednat s lidmi? Nebojíte se telefonovat? Jste organizovaná osobnost, která plánuje ve spolupráci s kalendářem? Aktivní použití angličtiny pro Vás není nepříjemný strašák? Můžete s námi spolupracovat každý pracovní den aspoň na 4 hod/denně. Budeme rádi, když se o Vás dozvíme více!

Na pozici Asistent/ka HR se budete starat o:

  • telefonický prescreening kandidátů – podrobné zjištění informací o uchazeči a jejich zhodnocení pro určitou pozici
  • selekci a zpracování reakcí (Outlook, Excel, Word, interní databáze)
  • vyhledávání vhodných uchazečů na webových portálech
  • organizování pohovorů s uchazeči
  • podávání informací o nejrůznějších poptávaných pozicích
  • administrativní práce

Pracovní doba: Po – Pá, aspoň 5 hod/den (nutno chodit opravdu každý pracovní den a preferujeme uchazeče s větší časovou flexibilitou)

Nástup: prosinec / leden

Mzda: 100 Kč/hod

POŽADAVKY:

  • student/ka VŠ
  • zkušenosti v oblasti administrativy alespoň půl roku
  • zájem a motivace pro oblast HR
  • čeština na úrovni rodilého mluvčího
  • anglický jazyk navelmi pokročilé úrovni
  • další jazyk velkou výhodou
  • praxe z personální agentury výhodou
  • znalost MS Office
  • ochota pracovat pod časovým tlakem a reflektovat časté změny v plánech

BENEFITY:

  • fajn lidi
  • perspektivní praxe při studiu
  • použití angličtiny
  • práce v centru Prahy

Nehodí se ti tato brigáda? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Zadáno

30. 11. 2016, 12:17

Lokalita

Praha

Obor

Administrativní

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Odměna

100 Kč/hod

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×