ROZHOVOR: Mystery shopping

Nedávno jsme vám představili článek, kde jste se dozvěděli vše o mystery shoppingu – k čemu tato brigáda slouží, jak vznikla, na co se zaměřuje a taky jsme vám představili ty nejčastější typy mystery. Nyní jsme oslovili samotné mystery shoppery a uskutečnili jsme s nimi rozhovor o jejich brigádě. 

Zatím pro vás máme první rozhovor s mystery shopperkou Olčou :-) .

Jaké máš zkušenosti s mystery shoppingem? Kde a co jsi konkrétně kontrolovala?

Byla jsem párkrát zkontrolovat obchody s oblečením, jestli prodavačky zdraví, pomáhají s výběrem zákazníkům, jestli není na prodejně nepořádek a tak.

Takže jsi dělala jaký typ mystery shoppingu?

Mystery visits. Hodnotila jsem prodejnu a prodejní personál z hlediska obsluhy zákazníka, jak s ním komunikuje a jak se k němu chová.

Musela jsi projít nějakým školením, než jsi byla vyslána jako mystery shopperka?

Žádným školením jsem neprošla, jen na těch jejich stránkách jsem si přečetla manuál, jak se mám při návštěvě obchodu chovat.

Popíšeš mi, prosím, jak ta celá návštěva obchodu  probíhala?

Musela jsem v obchodě oslovit prodavačku a potom vyplnit formulář, kde byly různý otázky na to, jak se prodavačka chovala, kolik tam bylo lidí, jestli se prodavačky věnovaly zákazníkům… Chtěli hlavně můj vlastní názor.

Jak ses vlastně k téhle brigádě dostala?

Našla jsem to na internetových stránkách.

A jak ses cítila v obchodě jako mystery shopper? :-)

Jako jindy, jako bych šla nakupovat.:-D

Fakt, jo? :-D

Mně to nepřišlo jiný. Jen mi přišlo trochu trapný se ptát prodavačky na to oblečení.

A co finanční ohodnocení? Byla jsi spokojená? Co sis vydělala jednou návštěvou, pokud nám to můžeš říct. :-)

Můžu ti to říct, za jednu návštěvu jsem dostala 150 Kč, takže podle mě rychle vydělaný peníze.

Jak často tuhle brigádu děláš?

Podle nabídek.. záleží na tom, jestli jsem zrovna v Praze, nebo mám možnost se dostat do HK. Vychází to tak jednou za měsíc.

Po několika návštěvách a hodnocení…  jaký máš dojem ze služeb v obchodě? Jak se stará personál o zákazníky?

Podle mě radši rovnají zboží, než aby radili zákazníkům, co si mají koupit a tak, protože kolikrát se jdou lidi jen do obchodu podívat a nemají rádi, když se jich hned někdo ptá, co shánějí. Takže už to moc prodavačky nedělají.

To máš pravdu, asi je těžký se každýmu zákazníkovi zavděčit, znám lidi, co nadávají, že si jich nikdo v obchodě ani nevšimne, a naopak někdo je radši, když je nikdo při výběru zboží neotravuje.

Dokážeš říct, jestli jsi dávala spíše pozitivní hodnocení nebo negativní…?

Spíše pozitivní, byla jsem hodná. :-)

To byla má poslední otázka. Děkuju moc za odpovědi, Olčo :-).

Publikováno: 10. 4. 2015

Komentáře ke článku

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×