Práce: Asistentka, sekretářka

lokalita: Pardubice zadavatel: ADUKO s.r.o. Odpovědět na inzerát

Obor činností: administrativa
Profese: asistentka, sekretářka
Místo výkonu práce : Pardubice, 17. listopadu 237
Pracovní doba: 7.00 – 15.30
Do kolektivu auditorské firmy hledáme na zástup po dobu mateřské dovolené, zaměstnance na pozici asistent/ka – sekretář/ka, na dobu 3 let s možností dalšího prodloužení. Očekávaný nástup od 1.2. nebo 1.3.2017.
Hlavní náplní práce bude zajištění chodu kanceláře, vyřizování korespondence, spisová služba.
Požadujeme střední odborné vzdělání zakončené maturitou, vhodné pro absolventy.
Znalost práce na PC (MS Office, především Word a Excel), znalost účetnictví výhodou. Organizační dovednosti, příjemné vystupování.
Platové podmínky dle dohody, stravenky.
První kontakt: e-mailem životopis, e-mail přes odpovědní formulář
Vybraní uchazeči budou pozvání k pohovoru.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Pardubice

Firma

ADUKO s.r.o.

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Kontaktní osoba

ADUKO s.r.o.

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×