Práce: ASISTENT/ KA top managementu s výbornou znalostí AJ

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o. Odpovědět na inzerát

Máte již několik let pracovních zkušeností na obdobné pozici v mezinárodní společnosti a máte „PERFECT ENGLISH“? Zajímají Vás finance a bankovnictví? Rádi byste pracovali v úspěšné finanční instituci, kde se člověk rozhodně nenudí? Cítíte se příjemně ve formálním oblečení, ale zároveň preferujete uvolněnou atmosféru?

Pokud hledáte neobvyklou příležitost ve společnosti, kde na sobě budete moci dále pracovat, denně využívat AJ a rozvíjet své dovednosti, zašlete nám svůj životopis v ČJ a AJ.

Vaší hlavní pracovní náplní bude:

  • mezinárodní, regionální a lokální podpora managementu společnosti
  • příprava a implementace „office policies“
  • analýza a monitorování interních procesů
  • účast na poradách managementu + následný přepis nahrávek z diktafonu v AJ
  • obchodní korespondence v češtině a angličtině
  • plánování schůzek a vedení diáře nadřízeného
  • rezervace letenek, hotelů, taxi
  • implementace globálních projektů na lokální podmínky
  • dohled a analýza finančních reportů
  • vedení agendy dobročinných projektů společnosti + plánování a vedení rozpočtu
  • organizování eventů
  • prezentace firemních hodnot a jejich implementace do týmu
  • ad- hoc činnosti

Lokalita: Praha centrum
Nástup: IHNED
Pracovní doba: 8– 17h / 9– 18h (+ ad hoc eventy, projekty)

POŽADAVKY:

  • výborná znalost AJ slovem i písmem (přepisy z diktafonu v AJ)
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pracovní zkušenost z mezinárodní společnosti (finance a bankovnictví výhodou)
  • orientace v oblasti financí a bankovnictví
  • praxe min. 5 let v administrativě, kde velice záleželo na Vašem formálním vystupování
  • předešlá zkušenost s podporou vyššího managementu
  • psaní všemi deseti (přepisy porad z diktafonu v AJ)
  • MS Office- pokročilá znalost
  • organizační schopnosti, loajalita, diskrétnost
  • schopnost práce v časové tísni
  • zaměření na detail
  • pozitivní myšlení, samostatnost, schopnost určovat si priority

BENEFITY:

  • nadstandardní platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost home-office (výjimečné situace)
  • zázemí významné mezinárodní společnosti
  • moderní pracovní prostředí

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba

Hollanová Martina

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×