Práce: Asistent/ka pro plánování směn Liberec

lokalita: Liberec zadavatel: C.S.CARGO a.s. Odpovědět na inzerát

C.S.CARGO a.s. přední český dopravce přijme do svého týmu nového kolegu/novou kolegyni na pozici Asistent/ka pro plánování směn.

Náplň práce:

  • komunikace se zaměstnanci v daném regionu
  • zpracování dispozic všech Team Leaderů a operátorů
  • plánování směn pro celou pobočku na základě požadavků vedoucí pobočky
  • denní aktualizace plánu směn
  • zprostředkovatel mezi personalistou a zaměstnancem
  • nepřetržitá dostupnost na mobilním telefonu pro včasné reakce na požadavky vedoucího pracovníka

Požadujeme:

  • časovou flexibilitu
  • organizační dovednosti
  • výborné komunikační schopnosti a schopnosti týmové spolupráce
  • SŠ zakončenou maturitní zkouškou
  • znalost práce na PC
  • aktivní pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost a loajalitu
  • profesionální vystupování

Nabízíme:

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • odměna od 120 Kč/hod
  • zaškolení a odbornou pomoc
  • možnost seberealizace a stabilní zázemí mezinárodní společnosti
  • stravenky, příplatky dle zákoníku práce
  • možnost kariérního růstu
  • typ smlouvy – HPP
  • nástup – IHNED, dohodou

Pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete uvedené požadavky, těšíme se na Vaši odpověď.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Liberec

Firma

C.S.CARGO a.s.

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Kontaktní osoba

Petra Žižková

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×