Práce: Asistent/ka pro podporu zahranič. provozů - část. homeoffice

lokalita: Praha zadavatel: WELL PACK s.r.o. Odpovědět na inzerát

Wellpack je rostoucí česká společnost v oblasti outsourcingu služeb ve výrobě a v logistice.

Hledáme pracovitou osobu, která bude poskytovat podporu jednateli společnosti a týmu cca 5 manažerů, kteří spravují několik zemí zejména Německo, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Maďarsko, Polsko a Rusko, celkem cca 400 spolupracovníku. Která umí chytře dedukovat, propojit si souvislosti, dělat jednoduchá chytrá rozhodnuti a tim pomoct týmu. Protože jsme všichni rozjeti po všech koutech Evropy, lze tuto práci vykonávat i z domova v libovolné vzdálenosti od Prahy.

Přesto, že jsme ryze česká logistická společnost, tato divize řeší zejména zahraniční provozy.

Náplň práce:

  • administrativní a organizační podpora jednatele společnosti a dalších členů managementu, spravujících dceřiné společnosti v rámci i mimo EU (Německo, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Maďarsko, Polsko, Rusko) s celkovým počtem 400 pracovníků,
  • telefonická a emailová komunikace s úřady,
  • celková organizace času jednatele společnosti (plánování služebních cest, schůzek, rezervace hotelů/ letenek),
  • komunikace s právní kanceláří společnosti a to na denní bázi,
  • příprava podkladů pro jednání managementu (prezentace, statistiky, obchodní / marketingové aktivity),
  • umět asertivně připomínat kolegům nevyřešené úkoly,
  • samostatné zpracování a kontrola svěřené evidence,
  • každodenní zpracování až 200 emailových zpráv.

Co od Vás očekáváme

  • samostatnost, schopnost improvizace a kreativního myšlení,
  • zkušenosti z logistiky – výhodou ne podmínkou,
  • spolehlivost a pečlivost,
  • výborné organizační a komunikační schopnosti,
  • velmi dobrá znalost práce s Word, Excel, PDF, Outlook,
  • velmi dobrá znalost AJ podmínkou (slovem i písmem), znalost NJ výhodou – komunikace se zahraničními partnery a pobočkami,
  • časová flexibilita i ve večerních hodinách,
  • odolnost vůči stresu,
  • základní znalosti účetnictví – výhodou,
  • rychlá a dynamická práce se schopností určovat priority.

Co Vám nabízíme

  • uplatnění v dynamicky se rozvíjející společnosti s výrazným podílem na tuzemském i zahraničním trhu,
  • možnost podílet se na netradičních projektech,
  • odpovídající mzdové ohodnocení, hodně práce a dostatek adrenalinu,
  • pracovní doba je koncentrovaná mezi 8:30 – 17:00, někdy lze řešit i na přeskáčku po 17 hod.,
  • částečná práce z domova – homeoffice,
  • nástup ihned.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

WELL PACK s.r.o.

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Délka prac. poměru

na dobu neurčitou
od: 28. 11. 16

Mzda

20.000 - 29.999 Kč

Kontaktní osoba

Jana Hrazdilová

Telefon

727968424

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×