Práce: Administrátor objednávek s francouzštinou - TOP společnost

lokalita: Praha zadavatel: Grafton Recruitment s.r.o. Odpovědět na inzerát

Láká Vás práce při které můžete využívat znalost cizího jazyka a účastnit se nastavování procesů v rámci nově vznikajícího týmu? Pak je tu pro Vás pozice šitá na míru v rámci nadnárodní, celosvětově známé a stabilní společnosti.

Náplň práce:

  • Zpracování administrativních úkolů při zadávání objednávek zákazníků
  • Zadávání prodejních zakázek do distribučního systému
  • Komunikace s klienty a zákazníky v rámci celoevropských distribučních center
  • Zpracování požadavků a řešení případných problémů zákazníků
  • Podpora klientských požadavků
  • Podávání informací o nabízených produktech a doprovodných službách

POŽADAVKY:

  • Anglický jazyk na úrovni B1 (mírně pokročilá úroveň), francouzský jazyk na úrovni B1 – C1 (v závislosti na zaměření)
  • Schopnost zpracovávat velký objem dat
  • Zájem o rozmanitou práci v rámci distribučních center se zaměřením na obchod s médii
  • Zkušenosti z administrativy, nejlépe z prostředí zákaznického servisu
  • Dobrá uživatelská práce na PC
  • Týmový člověk s komunikačními schopnostmi
  • Zodpovědnost, spolehlivost, preciznost a důkladnost

BENEFITY:

  • Roční bonus
  • Společné firemní akce
  • Penzijní nebo životní připojištění
  • Sleva na firemní výrobky
  • Dotované stravování
  • Jazykové a profesní kurzy

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Firma

Grafton Recruitment s.r.o.

Kontaktní osoba

Hejduková Veronika

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×