Práce: Fakturantka - administrativní podpora

lokalita: Praha zadavatel: INDEX NOSLUŠ s.r.o. Odpovědět na inzerát

Detail pozice:
Pro našeho významného klienta, silnou a zavedenou společnost se sídlem v Praze – Horních Počernicích, hledáme pracovité a spolehlivé uchazeče na dvousměnný provoz na pozici Administrativní podpora oddělení. Nástup možný od 2.1.2017.

Náplň práce:

  • zpracovávaní a tvoření dokladů v interním systému z faktur a dodacích listů
  • kontrola a oprava podkladů

Nabízíme:

  • dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
  • měsíční mzdu až 20.000 Kč (po zapracování možnost navýšení)
  • výkonnostní bonusy
  • pravidelný výplatní termín
  • dobrou dostupnost pracoviště
  • zajímavou práci v dynamickém prostředí

Požadujeme:

  • věk min. 18 let, trestní bezúhonnost
  • zkušenosti s administrativní pozicí
  • základní znalost faktur a dodacích listů
  • počítačovou gramotnost
  • spolehlivost a pečlivost

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Praha

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Kontaktní osoba

Zuzana Trnovská

Telefon

739 249 915

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×